יום שבת, 19 במאי 2012

שפריצים חמים ותולעים זוהרות - דיה

קצת זיכרונות מהאי הדרומי
בשבוע שעבר ביום חמישי (ביום העצמאות) הינו אצל מישפחה נחמדה שיש לה חווה ענקית יש להם בחווה סוס שפעם היה סוס מרוץ ויש להם תיש ענק, הם שעאו אותנו אם אנחנו רוצים לירכוב עליו אני אמרתי כן ואמא צילמה אותי ואז גם אנוש רצה וביגלל שלא כולם רצו אז חיברו לתיש כירכרה. ואז חזרנו היביאו חץ וקשת אמיתים ושיחקנו בהם, אחרי זה הלכנו ליראות את החזירים אחד היה בצבע שחור בכלוב אחד רק הוא והיו עוד ארבע חזירים לבנים אחרי זה הוציאו את הסוס מי שרצה רכב ומי שלא אז לא, אבל לא חיברו כירכרה כי הוא מדי מישתולל הסוס היה בצבע חום ושחור.

מוזיאון טאופו
ביום שני הלכנו למוזיאון, ושמו מוזיאון טאופו. ושם הראו איך חיו המאורים, המאורים הם האנשים שגילו את ניו זילנד.
נתנו לנו דף עבודה, לכל אחד נתנו דף עבודה עם משהוא אחר שיש במוזיאון ואז מה שמצאנו הינו צריכים לעשות וי. אם לא כל הדף היה עם כל הויים אז זה היה אומר שלא ראינו את כל המוזיאון.
מחפשות רמזים גם בחצר המוזיאון בגשם

במוזיאון היה חדר יצירה, לא חדר יצירה שצובעים אלא חדר יצירה שמכינים דברים מאביזרים. אני הכנתי ממזלג אישה וזהר חשבה שזה כלה אז היא הכינה מהכפית שהיתה חתן. אני נהנתי מאד.

בגיזרים
ביום שלישי בתאריך 15.5.12 היתחלנו בנסיעה שארכה בערך שלושת רבעי שעה ולבסוף הגיענו לגיזרים, אמא קנתה כרטיסים ואז נסענו עוד קצת התארגנו ויצאנו לטייל, הגענו לתצפית על הגייזר, גיזזר נראה כמו הר געש פיצפון. ואז מישהוא בא ושם אבקה מוחדת שתעזור לגזר להתפרץ בזמן המתאים. הוא השפריץ מים חמים, המים היו בהתחלה נמוכים וככול שעבר יותר זמן המים השפריצו יותר גבוה ויותר ויותר ויותר גבוה.

ואז חזרנו והמשכנו לנסוע עוד קצת והגענו למסלול שהיה מאד מענין כי היו כל מיני לועות ובתוכם מים בכל מיני צבעים, היה כאילו לוע אבל לא היה את הבור וקראו לו לוע "לוח הצבעים", והיה מדהים כי היה משפריץ קצת, בצבעים היו: צבע צהוב, אדום, ורוד וירוק.

גמרנו את המסלול ונסענו לבריכה עם מים חמים והחלטנו שהיא מלוכלכת מדי ואז הלכנו לנחל עם מים חמים שכשכנו בנחל זמן מה, ולאחר מכן נסענו לחפש מקום לישון, היה יום מדהים ממש נהנתי.

במערה עם התולעים הזהרות
ביום חמישי בתאריך 17.5.12 התחלנו בנסיעה של שעה ורבע ואז הגענו ללשכת מידע, שם אמאבא דיברו ואנו הילדים הלכנו לגן משחיקים שהיה שם. זהר הלכה עם אמא אבא. פתאום התחיל גשם אז הצטרפנו לאמא אבא וזהר. ואז אמא אמרה לנו: דיה אנוש וינאי, זהר ואבא הולכים לשוט באבובים ואנו בסירה. אז אנו הולכים קצת ברגל ואחרי זה מגעים למערה, פגשנו את המדריך ונכנסו למערה והתחלנו ללכת קצת ובדרך ראינו נטיפים עם כל מיני פרצופים היה אמא וילד קטן שיש לה על הברכים ואחר כלב שהיה בין הברכיים של אמא וגם רוח רפאים. הגענו לסירה שטנו קצת וחזרנו למרכז המבקרים שם חיכנו לזהר ואבא. ואז שתינו שוקו חם והתחלנו לנסוע ולחפש מקום לישון ואני נהנתי מאד מאד ....