יום שבת, 21 באפריל 2012

הלכנו לדיסני הונגקונג שם היה אזורים
אזור1: היה את הבית של טרזן
אזור2: היה דמבו מעופף למעלה ולמטה . וגם קרוסלה סוסים. ואחרון היה ספל מסתובב
וכמובן את הארמון של סינדרלה.
אזור 3: היה את המכונית של בז שנות אור (היה מפחיד) . וגם היה צנחנים של החילי צעצוע .ובנוסף רכבת הרים של תינוקות הכלב קפיץ.
אזור 4: היה שם רכבת הרים (אני עשיתי בה) .ומכוניות שנוסעים בהם רק למי שיותר מ 138 ס"מ (רק לי מהילדים היה מותר לנוהג וכל השר יושבים
סדר ישיבה:
אני ואף אחד
אמא ינאי ודיה
אבא ואנוש
וגם היה חלליות עולות ויורדות עם וופל.
נ.ב
באזור 1: היה סירה שפילים משפריצים מים ותנינים אוכלים וקניבלים ואש.
היה ממש ממש כייף כדאי לכם גם לבוא לדיסני הונגקונג!

מתגעגעת זהר !

שדה  תעופה של הונגקונג
שנוחתים זה ניראה שנוחתים על ים אבל בשניה האחרונה נוחתים על אי. השדה תעופה כל כך גדול עד שבנו אי מלכותי רק בשביל השדה תעופה. כדי להגיע מאזור לאזור צריך לקחת רכבת תחתית של השדה תעופה.
זה ממש יפה כדאי לכם לראות את זה טוסו לשם רק בשביל לראות את זה.
מקווה שתראו זהר:-)

יום שלישי בניו זילנד
הלכנו למיפעל השוקולד שם בהתחלה קיבלנו כיסוי לראש ושקית קטנה עם וופל.
אז באותו מקום ראינו סרט אז היה שאלה אם למישהו יש משהו בצבע סגול (לי היה) ואז אמרו לנו לשים את כל התיקים שלנו ואת המצלמות והטלפונים בתא ולינעול. אז התחלנו, ראינו איך מיצרים שוקולד צ`פס  לבן אז עברנו לראות איך מיצרים אמ.נ.ם קטן, אז הלכנו להפתעה הגדולה בסילו הסגול היה שם מפל שוקולד!  באמצע חילקו לנו כול מיני דברים טעימים ובסוף קיבלנו שוקולד ישר מהמכונה (פעם הביאו את התפוזים שלהם מיפו ) בסוף אמרנו שאנחנו רוצים שיגידו לנו מה  כשר ונתנו לנו מלא דברים במקום אפילו יותר מימה שכולם קיבלו (שווה להיות שם כשר).
היה ממש כיייייייייף
זהר!

בנוי זילנד אנחנו באוטו קראוון עכשיו הגענו למישפחה שמארחת ישראלים בחינם מי שבא עם אוטו קראוון אז הוא ישן בחצר שלהם ומי שבא לבד ישן בבית שלהם זה ממש כייף. יש להם ילדה בת 19 וקוראים לה ז'יבני אחר כך ילד בן 16  וקוראים לו בראדלי אחר כך ילדה בת 14 וקוראים לה טילי ובן אחרון בן 12 וקוראים לו דנאיל ובאמת אחרונה בת 10 קוראים לה אימי משפחה מאוד נחמדה .

אנחנו הלכנו אם דנאיל ואימי לכול מקום לבימבות ולרכבל לאגם המכנסים לבריכה החמה היה ממש כייף. אנחנו היינו אמורים להישאר עד יום שלישי אבל בסוף נישארנו עוד  עד יום ראשון בבוקר ביגלל שהתחברנו איתם מאוד ובמוש"צ  אכלנו איתם ארוחה.  הם היו נורא נחמדים והיה מאוד כייף איתם.

יום שלישי
אנחנו רוצים להגיע לקרחונים אבל לא נגיע אליהם היום. בנתיים התארגנו ונסענו קצת כדי להגיע לגן מישחקים ולאכול שם .אחריזה נסענו ולפעמים עצרנו לראות מפלים וגם חצינו במים לצד השני .עכשיו אנחנו באמצע לנסוע.

ביום רביעי אלכנו לתצפית על הקרחון "Fox"אנחנו נילך ביום שישי על הקרחון עצמו ביחד אם מדריך נכבל נעלים ומעיל ושנגיע לקרח אז נקבל דוקרנים.(רק אני ודיה ועוד הורה הלכים לשם.)