יום רביעי, 11 באפריל 2012

מפי דיה

יום שלישי היינו במיפעל השוקולד. הסיור היה משעמם אבל בסוף היה מפתיע כי הפעם היה משהוא אחר לגמרי קיבלנו דברים לא כשרים אז נתנו לנו דברים כשרים.
                                                                    
ביום רביעי היינו במיגדל-אור ואחר כך ירדנו לים. הטרמפיסט שהיה איתנו באוטו מצא כוכב ים ונתן לי. היה לי מאוד כיף לשחק בים ועם הכוכב ים שהיה ממש יפה.


ביום חמישי בבוקר הלכנו לראות מפלים והם היו יפים. כולם הלכו עד למעקה של התצפית ורק אני ואבא המשכנו וטיפסנו ממש לתוך המפל היה רטוב וקצת מפחיד כי חשבתי שאני מחליקה.
בצהרים היינו במקום אחר בחוף, עברנו במערה בשפל, ואבא ואני רצנו רחוק לאורך החוף ממש בים ואבא חשב שאני פונז כי הוא רגיל לרוץ עם פונז! אחר כך שוב רק אבא ואני הלכנו לראות את המאובנים בתוך הים אבל היה ממש קר אז לא קראנו לכולם להצטרף.


 אנחנו עדיין באוטוקרוואן. מאוד צפוף אבל מאוד כיף. אנחנו עסוקים בלהתווכח ולהכין טבלאות מי ישן למעלה (יש מיטה זוגית שנמצאת מעל לכסא של הנהג). חסרה לי הכיתה שלי.

2 תגובות:

  1. איזה יופי, דיה! היה כייף לקרוא על ההרפתקאות שלך ושל אבא - איזו אמיצה את!
    כל הכבוד!
    איך את שומרת על כוכב הים? אפשר לשמור?

    זהר,
    אמרת שתכתבי - נו? אני נורא מחכה...

    סבתא יהודית

    השבמחק
  2. היום היה יום העצמאות ואחרי הצהריים צעדנו יחד לכוון איפה שהיה הפרדס שעקרו אותו והיה לנו מאד עצוב לחשוב על העצים שאינם כי גם אבא מאיר וגם סבא רמי עבדו הרבה שנים בפרדס.
    אז עכשיו אני מוצא נחמה בטיפוח הבוסתן ליד הבית. בגינה יש עכשיו רק פטרוזיליה שמיר וכוסברה, שאר גידולי הירקות לא כל כך הצליחו בגלל הזריעה המאוחרת, ומיד הגיעו לפריחה, טוב לפחות היו פרחי ירקות בכל מיני צבעים.
    תבלו יפה, סבא רמי וסבתא מיכל

    השבמחק