יום שבת, 19 במאי 2012

מים חמים וקרים - זהר

חוויות מן העבר
בשבוע שעבר נסענו בסירה מהירה מאוד. ובדרך הלוך  אני ודיה פחדנו. כול פעם שעצרנו לראות דגים ורצינו להמשיך הסירה היתה עקומה. בדרך חזור עשינו 10 סיבובים סביב עצמנו וכבר נהננו מאוד.
אחרי הסירה נסענו לגשר התלוי להולכי רגל הכי גדול בניו זילנד. עברנו את הגשר ובצד השני עשינו טיול ומי שרצה חזר באומגה במקום בגשר, אני ודיה לא רצינו.
באותו ערב ישנו אצל משפחה עם חווה שמארחת ישראלים. בבוקר שיחקנו בחץ וקשת  (אפילו ינאי)
אחר כך מי שרצה ישב על התיש ומי שלא רכב במרכבה שחיברו לתיש.
אחרי זה ירינו ברובה אוויר ולבסוף רכבנו על הסוס .וכמובן גם ראינו את החזירים, תרנגולות ואת הארנב והחזקנו את השרקן. היה ממש כמו התחנות שיש ביום העצמאות.
אתמול עברנו בסירה (מעבורת) לאי השני של ניו זילנד אחרי זה הלכנו לקרונית כדי לעלות להר וללכת לגן מישחקים ולגן הורדים.

כפר מאורי ומשפחה בערב
ביום רביעי הינו בכפר מאורי, היו שם הרבה בריכות חמות מאד, בחלק מהבריכות היו מתרחצים ובחלקם מבשלים ירקות, בנוסף ישנו תנור אדים ששם שמים בשר בבוקר ובסוף הלימודים האוכל מוכן.

כשגמרנו אז התקוונו לנסוע לפארק אבל בדרך רצינו מאד ללכת לגן משחקים. שבו היה 2 מגדלים וגשר מחבלים ועוד כל מיני דברים מענינים,

ליד זה היה מקום לשכשך רגלים (במים חמים) אבל לא הספקנו, בגלל שירד גשם הלכנו לאכול ארוחת צהרים, כשנגמר הגשם הלכנו לששך גרלים ואח"כ לספריה. בספריה היה אינטרנט רק למי שגר שם.
נסענו למשפחה שפגשנו בהר "רוב רוי" (בטיול באי הדרומי הם אמרו לנו מתי שאנו מגיעים לאזור הבית שלהם אנחנו יכולים לישון אצלם ליד הבית). יש להם פרות לחליבה אבל זה עכשיו לא העונה של החליבה. שחקנו אצלם WII לפעמים לבד ולפעמים נגד דיה.

בבוקר הם כבר לא היו ולכן שחקנו בסקייטבורד ובטרמפולינה.

אח"כ נסענו ל-i באזור של מערות נטיפים, והם אמרו שאני ואבא יכולים ללכת לטיול אבובים במערה. דיה, אנוש, ינאי ואמא הלכו לסירה בתוך מערה עם טולעים זוהרות ונטיפים. אנחנו הלכנו קצת ברגל בתוך המערה ואח"כ ברגל במים וקצת אחרי זה באבובים, היה ממש כייף. באיזה שהוא שלב היתה קפיצה אני לא קפצתי אלא ירדתי למדריך. המשכנו לשוט באבובים עד שהגענו למגלשה שם אבא התגלש ראשון ואני אחריו.

היה ממש כייף שם. משם נסענו לכיוון הים, ומצאנו מקום לישון ללילה.